Nunta mută

Am vazut Nunta mută, primul film regizat de Horatiu Malaele. Si mi-a placut! Are o poveste interesanta, cu dublu inteles. Incepe din prezent cu niste jurnalisti ce se duc intr-un sat parasit pentru a face un reportaj, apoi povestea se muta in trecut (in anul in care a murit Stalin. Se intelege, satul nu era parasit pe atunci) si revine in prezent. Pe langa cele doua secvente filmate in stilul film noir, care mi se par geniale (si care se potrivesc de minune), are o trecere exceptionala de la comic la dramatic. Te tine in actiune si simti ca esti de fata in acel moment. Nici nu mi-am dat seama cand au trecut cele 84 de minute din film, nu mi-am putut lua ochii de la ecran de cand a inceput si pana s-a sfarsit.

Nu spun mai multe pentru ca filmul chiar merita vazut. Pana una-alta, un sneak-preview:

*Recomandare pentru studenti: mergeti sa-l vedeti la Eurocinema -Tinerimea Romana (langa Bulandra, la Izvor) cu carnetele in mana! Se intra gratis.

One thought on “Nunta mută

  1. cred ca ar trebui sa iti mai studiezi un pic stilul. oricat ti-ai dori, post-urile tale sunt departe de a putea fi numite recenzii. iti apreciez originalitatea (daca asta ai avut in cap cand te-ai hotarat sa scrii asa), insa nu ti-ar fi prins rau niste indrumari si poate un ochi aruncat pe review-uri adevarate. nu poti spune: “mi-a placut filmul, e foarte tare.” asta poate spune si aurolacul de la colt daca il duci la multiplex. o recenzie ar trebui sa includa atat detalii tehnice, cat si pareri argumentate. si daca nu poti face asta, e ok, multi nu o pot face. dar nu trebuie sa arati pe blog ca nu poti.

Leave a Reply

