Kika vs Ikea

Iata a venit si Kika peste noi, ‘marele austriac’ e gata sa ne improspateze apartamentele cu mobile scumpe. Am fost, m-am minunat, am si mancat (nu se putea fara) si…am plecat cu un gust amar, nu numai de la mancare.

E haos total in magazinul ala, showroomul este imprastiat pe toate cele trei etaje si produsele de cumparat la fel, doar ca nimeni nu stie care, unde e. Daca n-ar fi fost liftul exact in centru cred ca s-ar pierde toti cu zilele pe acolo. Cat despre mobila…da. Produsele arata muult mai bine decat cele de la Ikea, dar si preturile sunt muuuuuult mai piperate.

Sa trecem la ceva mai important pentru mine: mancarea. Dupa ce am umblat in lung si-n lat sa caut un set de cutite, pentru vecina, (si am gasit 2 seturi aproximativ la fel, doar ca unul era 230 de lei si unul doar 15!!!) am ajuns in sfarsit la partea mea favorita: hai sa mancam! Am intrat in restaurant cu ochii mari si umezi si stomacul chitaind de foame, uitandu-ma dupa locuri. Buuun. Am gasit masa cu vedere la parcare, ne asezam, mai arunc o privire peste tot restaurantul si ma minunez de cat de mic poate fi – cam un sfert din restaurantul de la Ikea. ‘Poate mancarea e mai buna! ‘ mi-am zis eu plina de speranta. Dar ce sa vezi! Un bufet saracacios cu mancare aruncata in scarba, cvasi-ranceda, parca astepta sa fie rasturnat cu tot cu bucatarul speriat de valul de oameni infometati. Nici nu erau destule tavi si barmanii de acolo au fost atat de draguti incat sa ne spuna, cu o insolenta inegalabila, sa asteptam, pana isi misca ei fundurile sa se apuce de treaba. Si asta nu e tot! Erau si un fel de ciorbe-supe pe acolo, cam reci cum ne-am obisnuit, in doua oale, pe care le puneai in niste pahare de plastic cam de 0,7 l. Iar capacele paharelor erau folosite ca ‘farfuriute’ pentru prajituri. Macar eclerul a fost acceptabil. Am jurat solemn ca nu mai calc acolo decat daca este o problema de viata si de moarte, obligat-fortat cu catusele la maini, lantul la picioare si calusul la gura. Nu de alta, dar cine stie ce mai pot scoate pe gura cand ma enervez.

Concluzie: Ikea ruleaza la capitolul food si servicii. Kika, daca nu ar fi de mobila ok, te-as darama chiar in noaptea asta. Cu buldozerul.

4 thoughts on “Kika vs Ikea

  1. saaaaaaaaauuuu. sa deschida ikea restaurante in oras, si sunt sigur ca esti dispusa sa stai si cu casa despuiata.

  2. Nici nu stiu cum sa ma adresez unui astfel de personaj mediocru, iubitor de fast-food / junk-food! Am mancat si eu in acelasi restaurant de la Kika, dar se pare ca cel in care ai mancat “tu” este fie din alta tara fie de pe alta planeta la cum ai descris produsele. Daca nu cumva esti de la Ikea (si atunci sincer intelege), inseamna ca ai un retard mintal doar la gandul ca poti compara mancarea gatita de la Kika cu terciul de ciorbe si low cost-ul fast food de la Ikea….!! \
    Chiftelutzele Ikea cu 40% carne……restul Dumnezeu stie ce-o fi in ele, pieptul de pui prefiert, congelat, bagat in baie de ulei fierbite (cu proteinele din carne distruse de socurile temice) ambele servite pe post de mancare sanatoasa pentru turme……pe bune NO COMMENT!
    pofta buna!!….sau scarba buna…

Leave a Reply

