lift, Elevator, ascensor

Povestea e simpla, inspirata dintr-un fapt real: doi tineri se duc intr-o fabrica parasita si raman prinsi intr-un lift. Oricine poate ajunge intr-o asemenea situatie, de aceea personajele nu au nume. Lungmetrajul este foarte realistic si mult diferit fata de ce am tot vazut pe marile si micile ecrane. Este un low-budget, filmat pe suport digital si toata actiunea se petrece in lift. Ce a fost foarte dragut : la sfarsitul filmului, cand s-au aprins luminile, a aparut producatoarea filmului – Alexandra Paun- si a inceput sa ne povesteasca despre filmare, actori etc si ne-a raspuns la cateva  intrebari. Ar fi misto sa apara si Spielberg prin cinematografe sa faca asta. In sfarsit, trebuie sa treceti si voi prin asta – si nu ma refer la usurat in gaura de aerisire a vreunui  lift dintr-o cladire dezafectata, pooping in a bag sau murit alaturi de un (cvasi)strain.

Trailerul:

Siteul lor: www.elevator.ro

2 thoughts on “lift, Elevator, ascensor

  1. Sincer nu mi se pare cine ştie ce…nu cred că o să aibă succes…o să fie vizionat doar de producători şi încă doi,trei inşi…oricum am vazut pe roll că imaginea, regia şi montajul sunt facute de acelaşi om. Adică nu e low-budget…e absolut fără buget…

  2. Eu am fost odata moca cu o prietena la un film-documentar despre niste chinezi care incercau sa dezasambleze o fabrica nemteasca (Losers and Winners se chema), iar la sfarsitul filmului a aparut regizorul, care a tinut o sesiune de Q&A in engleza, cu cei cel mult 20 spectatori cati eram.

    Nu mai retin ce anume a declansat ca eu si ea sa radem ca niste retarzi, stand ascunsi pe dupa scaune si incercand fara succes sa ne abtinem, dar m-am simtit prost fata de regizor, care incerca si el saracul sa-si promoveze filmul.

Leave a Reply

