Pârtieee! sau pistă…tot aia

In primul rand vreau sa ma laud ca detin ultima bicicleta rosie Pegas (construita acum 7 ani, la Tohan)! Cu care am iesit la plimbare prin oras zilele trecute – in mareata Capitala cu strazi aglomerate si trotuare practic inexistente din cauza masinilor parcate alandala de maimute cu permis. Problema mea cea mai mare este, insa,  multimea de prosti adunata fix pe pista de biciclete. Si nici ca s-ar da, Doamne fereste!, la o parte din calea mea, desi ma vad venind. Nu e vorba ca nu au unde sa se duca, mai au cel putin 2 metri de trotuar in dreapta pistei, dar Nu! ei se cred biciclete si merg in turma intre alea doua linii de delimitare a pistei ca vacile spre abator. M-au enervat la culme si tot ei s-au uitat urat la mine cand le-am soptit usor sa se dea (dracului) la o parte din fata mea. Inteleg ca si pistele sunt amplasate foaaaaaaaarte prost Pe trotuar, nu pe strada, cum ar trebui, dar orisicat, da-te omule din fata mea daca ma vezi venind! E ca si cum eu as merge pe mijlocul strazii si masinile ar trebui sa ma ocoleasca pe mine – now wouldn’t that be just plain stupid?!

Chiar nu o sa-mi para rau  cand voi lovi pe cineva cu bicicleta pentru ca nu s-a dat la o parte (atentie! este vorba doar de locurile unde pietonii au destul loc pe restul trotuarului si totusi se incapataneaza sa-si arate prostia ocupandu-mi mie pista). Promit solemn sa nu am mila!

5 thoughts on “Pârtieee! sau pistă…tot aia

  1. În mod normal nu se fac piste de biciclete pe trotuar sau dacă da, ar trebui sa fie un tortuar mai lat.În orice caz, nu ca la noi.

  2. nu stiu unde in lume ai vazut tu piste de bicicleta pe strada…sunt pe trotuar in toata europa..si nu stiu und in europa ai mai vazut o asa mare lipsa de locuri d parcare?deaia sunt masini pe trotuar ptc nu ai unde sa le parchezi.cheers

  3. amice… pistele de bicicleta se fac pe strada, sa nu fie nevoit biciclistul sa faca enduro de pe un trotuar pe altul – promit! nu stiu in care parte din europa ai fost tu, dar sigur ai fost in aia gresita. sandra, felicitari pentru achizitie si succes pe strada. mult mult succes.

Leave a Reply

