Nu mă pot odihni…

…în Bucureştiul ăsta obosit. Noapte de noapte trebuie să fie ceva care să mă ţină trează. Băieţaşii de cartier, care sunt permanent în spatele blocului, joacă table, ascultă muzică manele, înjură şi-şi turează scuterele până la 3 dimineaţa.

Până şi greierii se răzvrătesc şi cântă din ce în ce mai tare, de parcă ar vrea să acopere toata larma maşinilor cu claxoane înfundate care se aud până târziu în noapte. Ambulanţele zbiară disperate, plodul vecinului de sus iar a-nceput să urle, câinii latră la pisicile cocoţate în copaci, parchetul scârţâie sub patul în care mă foiesc de nesomn, se aude soneria stridentă a unui telefon (oare cine vorbeşte la telefon la ora asta?!), stelele de pe cer freamătă alături de Luna plină şi-mi luminează puternic insomnia, iar  eu chiar nu reuşesc s-adorm.

Nici propriile gânduri nu-mi dau pace. Ele vociferează piţigăiat fără oprire. Tot ce s-a adunat peste zi în capul meu nu mă lasă să mă odihnesc.
Şi mâine o iau de la capăt.. Vreau să dorm!

9 thoughts on “Nu mă pot odihni…

  1. Been there, done that. Actually, still am.
    De cand ma stiu, banca din fata blocului a fost loc de campare pentru grupuri de tinarat din toata zona mea. Ca deh, doar noi avem banca destul de mare. :))
    Ii aud cum tipa, cum rad, cum plang, cum danseaza, cum se injura, cum se iubesc. Ce sa mai…traiesc alaturea de ei intr-o telenovela de scara, perpetua, insipida, inodora, insalubra.
    De asta ascult muzica mai tot timpul. :D
    So, te inteleg…dar nu complet. Eu dorm destul de bine noaptea. Ce-i drept, dupa 3-4. :))

  2. Uais.
    Acum zici ca-i Tradati din dragoste. Ea tipa la el, plangand ca a inselat-o. El: “Pai nu m-ai lasat tu, fah, sa ma duc?”
    Vai de politologia mea. :\

  3. Publicul vrea noutati ! Publicul nu accepta sa fie dus de nas cu acelasi articol de o luna jumate. Publicului i s-a facut foame. Publicul se duce sa-si faca un sandwich. SEC ,foarte SEC !

Leave a Reply

