Cu şi despre cărţi de vizită

Cum ar trebui sa arate cartea mea de vizita? Siii…a venit deja vremea sa-mi fac una? De unde mi-a venit ideea: zilele trecute am fost la lansarea serialului “Efect 30” (vezi aici), unde – pe scurt – un individ mi-a cerut cartea de vizita. “Ăăăă…Nu am carte de vizita” *zambeste rusinata si pleaca*.

Stau sa-mi toc creierul (instead of catching some most needed zzz-s): ar trebui sa-mi fac una? Si cum sa arate? Stiu ca pe cartea de vizita trebuie sa ai un logo al companiei/asociatiei/whatever unde lucrezi + postul tau,  numere de telefon, adresa de e-mail etc. But that’s just boring and i don’t do boring. In plus, nu e ca si cum as lucra toata viata in acelasi loc si asta ar insemna ca de fiecare data cand imi schimb jobul sa fie taiati noi copacei doar de dragul de a scrie altceva pe bucatele de carton (FAIL).

logo poneiulalb rgb

Dar daca omenirea nu poate exista fara carti de vizita, fiindca de, daca nu ai o bucata de carton pe care sa-ti fie scris numele cu litere “michteaux” nu te recunoaste lumea. Asa ca m-am gandit sa-mi fac, totusi, una care nu ar trebui schimbata. Name – check, numar de telefon – check, e-mail – check, logo…Hm. Aici trebuie sa gasesc poneiul perfect, in forma formidabila (patrat, rotund, paralelipiped dreptunghic etc), culorile desavarsite si, eventual, fontul magistral.

Any suggestions?
* Later edit: aaaaaam gasit un site cu carti de vizita!!! > See them here!

*Also these

3 thoughts on “Cu şi despre cărţi de vizită

Leave a Reply

