M-am săturat de “fabricile de copii”

Eram astăzi la serviciu, minding my own business, când dau peste o întrebare, undeva în categoria utilitare. Ceva de genul..”ce drepturi avem eu şi soţia mea daca ea e casnică, gravidă cu gemeni, iar eu lucrez ca paznic?”. După mine? Sincer? Niciunul! Oameni buni răi care ştiţi clar că NU aveţi cu ce să vă creşteţi plozii, nu-i mai faceţi! Vă chinuiţi şi voi, îi chinuiţi şi p’ăia mici degeaba, ca nu puteţi să vă abţineţi să copulaţi. Dacă nu vă puteţi ţine pantalonii pe voi sub nicio formă, duceţi-vă repede până la farmacie şi achiziţionaţi cele necesare pentru a evita sarcinile nedorite (aka prezervative, pastile anticoncepţionale etc). Nu mai umpleţi orfelinatele cu recipiente fără suflet, cu ochi mari şi umezi care să-şi aştepte părinţii adevăraţi să vină să-i ia, sperând că nu au fost doar o greşeală – e frustrant şi obositor.

Gândiţi înainte să faceţi copii..sau mai bine, gândiţi înainte să vă puneţi pe treabă, Mai Ales dacă NU aveţi o situaţie financiară bună. Pe urmă tot voi vă plângeţi ca proştii că n-aveţi cu ce să-i creşteţi, “cineva să vă ajute şi pe voi”. Gândiţi înainte să vă lăsaţi conduşi de organele reproducătoare!

3 thoughts on “M-am săturat de “fabricile de copii”

  1. te-ai gandit ca oamenii aia e posibil sa fi vrut copii pt ca se iubesc?si pt k asta simt?dc trebuie sa materializezi totul…postul ala sincer nu mi-a placut

Leave a Reply

