O seară ciudată

Aveam nevoie de asta, ceva aiurea să se întâmple. Să mă scoată din ritm, să-mi ia gândul de la serviciu şi facultate (cu toate ofurile incluse). Ei bine… nu mai fusesem de mult la teatru şi îmi era dor. Zis şi făcut. Mi-am rugat amicul să aleagă o piesă la întâmplare (ultima oara când a făcut asta a fost cu noroc) şi să mergem. După ce am făcut slalom printre străzile din gropi, prin traficul infernal şi semafoare care ne-au ţinut prea mult în loc, am ajuns la Teatrul Act, la “Flori, fete, filme sau băieţi”. Piesa nu a fost tocmai bună… a fost amuzantă, ce-i drept. Dar mai degrabă am râs de actori şi de jocul lor decât de aşa-zisele poante. Compoziţia a fost clişeică şi exagerată – hai, pe ici, pe colo, să nu fiu rea. Actorii, măcar, au fost drăguţi şi… atât.

Şi nu ne oprim aici. Am zis: hai să mergem undeva să spălăm gustul pe care ni l-a lăsat o piesă aleasă prost. Unde? Lucky 13.. ar fi trebuit, dar pe parcurs am luat o altă decizie neinspirată – hai în Colony, s-a redeschis. E adevărat, s-a redeschis, dar nu mai e Colony. E “La Copac”. Sau mai bine zis la copaci, că asta sunt chelnerii de acolo. Eu am vrut un White Russian, amicul meu o Ciocolată cu Rom. Ciocolata cu Rom a venit, apă murdară cu niscai rom. Dar la WR a fost o problema, evident! În meniu aveau Black Russian (kahlua, vodka), dar chelnerul mi-a spus că nu pot face WR pentru că le lipsesc ingredientele necesare. Adică laptele, că doar asta mai lipsea. Până la urmă s-au dumirit şi mi-au adus o flegmă de kahlua+vodka+lapte – spun flegmă că era mai degrabă un shot, decât un cocktail. A şi nici n-avea gheaţă. Pe scurt, m-am luat puţin de chelner, i-am stricat şi lui seara, care apoi a chemat-o pe head-chelneriţă. Tanti a venit cu meniul să-mi arate că BR la ei în meniu are 60 de ml. Păi şi cu laptele ce faci? împarţi ăia 60 de ml la 3? Seriously?! (<- laitmotivul serii). M-am luat şi de femeia lu’ Dumnezeu şi am plecat acasă. În sfârşit, ca să-mi citez amicul: “La Copac…câinii merg la copac”. Îmi era poftă de White Russian. Încă mi-e.

(sursa foto:simonacuciurianu.ablog.ro)

One thought on “O seară ciudată

  1. Vai, asa am vazut si eu acum ceva timp o piesa “Mireasa muta” se chema… o…penibilitate, ca sa-i zic asa, o tampenie de piesa, dar eram atat de obosita, sictirita, terminata, zi-mi cum vrei, ca am ras pe rupte, aiurea, la orice faza…. Bine totusi ca mai sunt si piese din astea…Altfel, vorba ta, ce ne mai scotea din ritm? :)

Leave a Reply

