Am terminat

Scurt de tot:
Am terminat facultatea (Licenţa nu se pune!). Da, chiar azi, 13.05.2010, am dat ultimul examen, la sociologie, din ultima sesiune din ultimul an de facultate de la Jurnalism. Nici nu ştiu exact cum să mă simt.. fericită că am încheiat încă un capitol din viaţă, ori tristă că nu mai sunt studentă, că nu-mi voi mai vedea prea des ăia câţiva colegi cu care am trecut prin facultate cu zâmbete şi glume. S-au mai dus trei ani din viaţă. Şi tare repede s-au dus. Parcă ieri aveam 16 ani şi nu mai aveam răbdare să termin liceul să văd ce urmează, iar acum am 21 şi nu-mi vine să cred că s-au dus şi anii de facultate.

Băi.. am terminat facultatea…

3 thoughts on “Am terminat

  1. In ultima zi de facultate am ramas ultimul in sala de curs si am facut o poza. Era goala. Nu stiu, parca mi-a ramas o bucata de suflet acolo. Dar daca nu s-ar fi terminat, nici amintirile n-ar fi fost atat de frumoase. Peste ani si ani o sa ne bucuram mai tare la copii, apoi nepoti.. Life goes on!

Leave a Reply

