M-am despărţit de Facebook

După ce am renunţat cu ceva vreme în urmă la contul de Twitter, am decis astăzi să-mi iau la revedere şi de la Facebook. Încă nu am hotărât dacă este vorba de o despărţire temporară sau de una permanentă, dar ce mi-e clar e că pierdeam prea multă vreme cu paginile alea nenorocite, răsfoind prin vieţile oamenilor (Adică în fiecare dimineaţă când deschideam PC-ul, primul lucru pe care îl făceam era să deschid Google Chrome şi degetele îmi alunecau, parcă inconştient, pe taste: face…).


A fost o despărţire destul de grea, dar am ales s-o fac treptat. Mi-am şters mai întâi câteva informaţii (nu am dat detalii importante), pe urmă pozele şi azi dimineaţă am apăsat butonul “Deactivate account”. Fb n-a fost de acord la început, a încercat să mă întoarcă din drum (că de, doar eram utilizator fidel :) ) dar odată ce-am luat o hotărâre am dus-o până la capăt. Pa-pa cont pe Facebook!

** Where the f#ck is the “like” button on this thing?? this is going to be harder than i thought..**

(Much later edit – yeah, nevermind)

4 thoughts on “M-am despărţit de Facebook

Leave a Reply

