M-au tuns, m-au tuns

Am zis sa-mi incep concediul intr-un mod cat mai placut. Azi (18.10.2010) trebuia sa fie o zi minunata, in ciuda ploii nesimtite. Am dormit pana tarziu, am luat micul dejun in pat si apoi am fugit la coafor, my hair needed some TLC. Acolo lucrurile au cam luat-o razna. I-am explicat coafezei cum sa ma tunda si a facut tot cum a vrut ea. Cand a inceput sa taie deja era prea tarziu sa-i mai spun ceva, nu de alta, dar de la prima foarfeca trecuta prin par o buna parte din podoaba mea capilara era pe jos.

Nu reactionez tocmai bine cand ma enervez (dar sa nu intelegeti ca injur ca la gura cortului sau ca devin violenta, nu) asa ca m-am luat de don’soara coafeza de i-am stricat ziua asa cum mi-a stricat si ea mie freza, de tot. A fost nevoie sa vina o colega coafeza sa repare – cat de cat – mizeria de pe capul meu. Din pacate n-a putut sa-mi puna parul la loc. N-am mai avut parul tuns atat de scurt din liceu! Ba chiar, s-au facut si glume pe seama mea, azi, dragii mei prieteni m-au asemanat cu un baietel. Eu zic ca seman cu unul dintre Beatles.

6 thoughts on “M-au tuns, m-au tuns

  1. niciodată n-am priceput cum vă tund pe voi mai mult decât le spuneti s-o facă. nu-i arăți pe păr cât sa taie? doar n-o fi lobotomizată

Leave a Reply

