De parcă

Îmi vine cheful de scris pe bloguri în cele mai nepotrivite momente. Le-am cam lăsat baltă în ultima vreme şi în fiecare zi mă gândesc să mai scriu ceva, să mai zic ceva, să-mi mai dau cu părerea. Dar nimic. Atunci când am timp (ca acum, de exemplu) nu am absolut nicio tragere de inimă să mai postez ceva şi… nici muza n-a mai dat pe-acasă de prea mult timp. De parcă ar trebui să vin de fiecare dată acasă la un soţ beţiv şi bătăuş pe care nu-l mai iubesc din prima zi de căsnicie, dar totuşi mai stau că poate se dă pe brazdă.

Mi-am făcut şi Tumblr, în speranţa ca the new shiny face o să mă mai atragă. Nu. Am devenit frigidă faţă de blogurile mele, cele două creaturi care-mi înghit toate prostiile fără să scrâşnească dinţii, fără să facă vreun moft, iar Tumblr-ul e doar în plus, un amant nepotrivit, degeaba.

E haos. E anxietate. E frustrare. Vreau altfel, vreau nou, vreau mai mult.

Leave a Reply

