S-a terminat ‘Harry Potter’

Şi odată cu Harry s-au dus şi ultimele fărâme din copilăria mea. E vremea să-mi continui drumul înspre maturitate – nu vreau să fiu atât de cinică şi să spun că nu mai există magie în lume acum (aş vrea să cred că încă se pot întâmpla lucruri frumoase), dar cel puţin în lumea mea nu va mai încăpea un alt vrăjitor.

Îmi aduc aminte când am început să citesc cărţile, totul era mult mai simplu atunci. Am descoperit primul volum destul de tarziu, recunosc, şi datorită unei colege de clasă (parca prin a VII-a) dar cum am citit primele file deja m-a vrăjit. J.K. Rowling a ştiut să mă prindă în mreje, ca pe mulţi alţii, numai ca să mă arunce înapoi în viaţă un deceniu mai târziu, dar cu lecţiile despre prietenie şi curaj învăţate, cu speranţa că poate şi eu voi avea parte de bagheta mea magică din vârful căreia să arunc mici miracole atunci când este necesar.

Astăzi am văzut ultimul film cu Harry Potter. M-am dus la cinema cu inima strânsă şi lacrimile gata să-mi curgă de tristeţe că trebuie să mă trezesc la realitate, că trebuie să ‘grow up’. Filmele vor fi mereu acolo, la fel şi cărţile, dar nimic nu-mi va readuce emoţia de a le vedea/citi pentru prima oară, nimic nu mă va mai entuziasma atât de tare ca o nouă incantaţie învăţată de Harry (şi de mine, încercând s-o repet prin cameră cu un creion colorat). Acum rămân cu povestea vrăjitorului cu ochelari şi cu cicatrice în formă de fulger pe frunte, aşa cum şi din viaţa de zi cu zi rămân cu amintirile în suflet, fie ele dragi sau dureroase, plăcute sau supărătoare.

2 thoughts on “S-a terminat ‘Harry Potter’

  1. toate trec, și noi odată cu ele. rămânem doar cu ceea ce ne (mai) amintim.
    eu încă mai citesc din când în când Jules Verne, a n-a oară de când le-am citit prima dată, prin gimnaziu și liceu :)

Leave a Reply

