Trebuia să se întâmple asta… ?

Have you seen my cat?

Într-una din plimbările noastre nocturne, întorcându-ne de la cabinetul Laurei, chiar pe Şos.  Colentina am avut un groaznic ghinion. Un ţigan mi-a furat lanţul de la gât.. Nu, nu  era chiar scump, dar avea o valoare emoţională – din acest punct de vedere era priceless. M-am enervat groaznic că mi-a furat chiar pandantivul preferat. Ce să facem, cum să reacţionăm? Am făcut ce mi-a sugerat Laura: am sunat la 112 (pentru prima oara în viaţa mea). Mi-a răspuns o tanti plictisită , asta după ce a sunat telefonul de mai multe ori, timp în care eu deja disperam. După ce s-a lămurit tanti asta că nu cu ea am treabă, mi-a făcut legătura cu Poliţia. Mi-am spus oful pe nerăsuflate şi ni s-a cerut să rămânem pe loc. După câteva minute a venit şi un domn poliţist, gâfâind un pic că din cauza noastră a făcut şi un scurt jogging de seară şi împreună am mers la secţie. Cred că am povestit de vreo 7 ori cum s-a întâmplat totul, cum erau îmbrăcaţi cei doi ţigani (căci da, au fost doi, nu doar unul), ne-am plimbat cu patrula pe străduţe căutându-i – în zadar, desigur.

Ce m-a făcut să uit totuşi de nenorocul meu pentru restul nopţii a fost domnul-poliţist-în-civil care era pus pe şotii şi ne-a făcut să râdem tot timpul cât am fost în biroul lui să ne scriem declaraţiile (dar asta nu ştiţi de la mine, totuşi domnul-poliţist-în-civil trebuie să-şi păstreze imaginea de om dur al legii). And so we laughed the troubles – and my sleep – away.

Încerc să găsesc un sens în toată întâmplarea asta, dar nu văd niciunul. Tot ce-mi vine acum în minte e că vreau să mă car de aici. Şi cât mai repede cu putinţă – nu de alta, dar nu am bani să-mi angajez bodyguard.

4 thoughts on “Trebuia să se întâmple asta… ?

  1. imi pare rau sa aud ce ai patzit si sper din tot sufletul ca esti ok si ca ai trecut peste intamplare cu capul sus…sfatul meu ar fi sa-ti faci rost de spray paralizant (just in case), gasesti in Bucur la intrarea de langa Mc e vreo 20 ron…referitor la bodyguard daca vrei ma ofer eu in timpul liber si nu cer nimic in schimb…dar iti promit ca voi lua poza de aici, o s-o pun pe telefon si imi fac timp sa dau o tura pe la amanetele din zona ca cine stie poate il gasesc…nu de alta dar daca “baietzii” se ocupa cu substante de consum propriu nu ar fi de mirare sa-l fi amanetat pt ceva banutzi in plus…te pup si take care ;oP

Leave a Reply

