Că tot s-a întâmplat

Referitor la postul de mai jos, uimitor a fost că, în ciuda opiniei publice că poliţia nu face mare lucru şi nu s-ar mobiliza pentru un lanţ de argint, ancheta este în desfăşurare şi la două zile de la incident unul dintre tipi a fost găsit (după o întreagă dramă în care am mers din nou la secţie să-l recunosc pe om, fix ca-n filme).

Apropo, niciunul dintre indivizii mai jos menţionaţi nu e ţigan român, ci unul e palestinian şi celălalt marocan. De-ai lor de-acolo. E o adevărată mişcare browniană a infractorilor în Europa, văd eu. Ţiganii lor vs ţiganii noştri, care fură mai mult de la ceilalţi.

Nu-mi mai fac speranţe să-mi găsească cineva pisicuţa, dar sper să-l găsesc măcar pe vânzătorul de la care am luat-o, poate-poate are una la fel. Of…

**Edit [18/09]: E vorba de aceşti doi tipi – la Ştirile ProTv

Leave a Reply

