O nouă relaţie

S-a făcut o lună de când am început această relaţie şi acum e cel mai bun moment să scriu despre asta. Pot spune cu mâna pe inimă că sunt tare fericită. Totul merge ca pe roate, ne înţelegem de minune, nu ne-am certat deloc până acum.

Ce-i drept, au fost câteva divergenţe la început, dar am trecut repede peste ele, ne-am cunoscut mai bine şi acum nu mai sunt probleme. Nici nu-mi imaginam că ne vom vedea atât de des. Recunosc, în primele zile am fost destul de tensionată şi chiar am avut câteva momente în care îmi venea s-o iau la goană la propriu, dar în timp m-am relaxat şi chiar mă bucur de faptul că merge aproape peste tot cu mine. Nu pot spune că mi-a fost pe plac din prima clipă, dar acum nu-mi pot imagina cum ar fi fost dacă nu luam această decizie.

Am cunoscut noi dimensiuni ale libertăţii şi independenţei în această lună. M-a transformat. Mi-a cunoscut colegii de serviciu, colegii de la master şi cei mai apropiaţi prieteni and I couldn’t be prouder.

Nu am ştiut asta din primul moment, dar acum o spun fără vreo reţinere: îmi iubesc maşinuţa. E grozavă! (O cheamă Yga)

3 thoughts on “O nouă relaţie

Leave a Reply

