Bila razbunatoare

Hai sa-ti povestesc de ultima mea… ‘nefacuta’. In ultima vreme nu pot spune c-am avut cine stie ce grija de mine – cam ca de obicei de fapt – doar ca de data asta oboseala, stresul, nervii si nemancatul m-au ajuns din urma. A inceput cu o stare de oboseala, simteam ca somnul nu-mi ajunge si totusi nu prea am avut timp sa ma odihnesc. M-a durut un pic ficatul si pe urma a inceput nebunia. Frisoane, dat la boboci, dureri de cap, tot pachetul. Ce s-a adaugat nou pe lista de mizerii prin care trec au fost si ametelile.

Dupa ce am dat un ceai pe gat – tot ce pot consuma fara vomit yet again – m-a luat o ameteala mai ceva ca betiile crunte si pe urma… s-a taiat filmul. M-am trezit pe jos, tata ridicandu-ma in brate sa ma duca in pat. Trezit, de fapt, e mult spus. Imi dadeam seama ce se intampla dar nu am mai avut control asupra corpului meu, nici macar o mana n-am putut s-o mai ridic. M-am speriat un pic, nu mi s-a mai intamplat asta niciodata, dar ai mei au fost cei care au trecut prin clipe de cosmar, saracii. (macar nu m-am lovit, eram infofolita intr-un halat pufos tare).

Oscar sta acum langa mine, in pat. in stanga am telefonul, in brate laptopul legat la internet. All in all, I’m confined to bed rest until the end of the month…

2 thoughts on “Bila razbunatoare

Leave a Reply

