Cele două mâini stângi

M-am născut ca orice om. Am două picioare care mă poartă departe, departe, două urechi cu care aud doar ce vreau, doi ochi cu care văd minunăţii, dar şi două mâini. Ei bine, aici se pare că cineva a cam zbârcit-o. Ambele sunt… stângi. Şi mai au şi degete lunecoase, ce scapă mai tot.

Am o istorie lungă şi tare stufoasă de lucruri scăpate printre degetele mâinilor mele stângi: nasturi, fursecuri, haine, căni, farfurii, copii, telefoane, laptopuri, pisici, prieteni, iubiţi… şi lista se tot lungeşte că am avut la degetul mic vrute şi nevrute.

Mâinile mele stângi mă fac de ruşine când mi-e lumea mai dragă. Aşa că dau o stângă la schimb pentru o dreaptă. Dacă are cineva o mână dreaptă, nestângace, şi nu o foloseşte mă găsiţi aici. Doar nu o arunca spre mine că s-ar putea s-o scap pe jos si s-o stric..

3 thoughts on “Cele două mâini stângi

  1. cam trist ce scrii tu aici…
    măcar să vedem partea bună: fiind ambele mâini stângi, te poți considera, eventual, ambidextră :)

  2. Don’t it seem like, like I’m always there when it matters
    But missing most of the other time, a terrible pattern
    The rewards I see from working made me an addict
    There’s way more people that want it than people that have it
    I don’t get it, I would hate to think I tricked ‘em
    They fall victim to my system, guess I sure know how to pick ‘em
    And I’m always her regret, yeah, I’m always her regret
    And I always make it harder on who ever is coming next
    It goes up and down, it’s just up and down
    She’s crying now but she’ll laugh again
    Cause we on the rise and she here with us
    In expensive shit, just keeps happening
    She loves it, she stares at me like who does this
    And we hold hands while I pray that she’s not the type to hold grudges…I’m wrong…

    i’m mr. wrong with two right hands and i can give them both away…
    peace, love and respect…take care…

Leave a Reply

