Me Gusta goes to UK

Vaaai, nu pot să cred de când n-am mai scris pe blog!!! Aşa, acum că we got that out of the way… am fost în Anglia! Pe scurt, am participat la AdVenture (concurs de publicitate), yadda-yadda, am ajuns în primii trei şi de aceea am mers în UK – finala a avut loc în High Wycombe, din păcate nu am câştigat. (Mai jos, câţiva dintre participanţi – lipsesc Răzvan al nostru şi doi din echipa engleză)

Korneel (Belgium team), Alina, Adi, moi, Sean Bone (UK team), Ranjni (Belgium), Ben Gardiner (UK), Lode (Belgium)

Dar! Am mai stat pe urmă două zile şi-un-pic în Londra! A fost awesome-possom! :D

În primul rând am făcut un TO DO list. A fost scrisă pe fugă şi nu am apucat să adaug prea multe. Dar cum şi excursia a fost pe fugă, nici n-am reuşit să fac tot ce mi-am propus.

Prima pe listă – drink Guinness. Zis şi făcut – a fost delish!

(Mulţumesc Şerban pentru sfatul înţelept! :)) – go to nr. 3) Fish & Chips. Yuck. Atât am de zis (pentru detalii dezgustătoare, just ask).

Am fost şi în Hyde Park. Era pliiiin, plin de oameni care stăteau la plajă. De, cum am prins o vreme grozavă, era şi greu să rateze englezii aşa o oportunitate. Dar nu pun poză de acolo, ci una de la Chiltern, un restaurant foarte drăguţ, unde a avut loc dineul dinainte de conferinţa EDCOM (despre Marketing Experienţial).

Nu am ajuns să vedem bijuteriile… dar am vizitat o groază de magazine de dulciuri! (nu puteau lipsi…)

Anglia e scumpă, dar pentru noi, dacă facem la fiecare plată schimbul în Lei. Dacă stai să faci un calcul, pentru ei e suuuuper cheap. Ce mi-aş dori să locuiesc la Londra… Astea sunt biletele de la First Capital Connect, care ne-au dus de la Luton Airport la High Wycombe. God, ce alergătură a fost. Şi da. A costat 31, 70 de LIRE.

Ultimele 6 chestii de pe TO DO list s-au făcut, mai puţin vizitatul muzeelor. Nu am avut destul timp la dispoziţie şi erau şi cozi kilometrice la intrare. Cât despre walk, walk, walk, am avut pedometrul la mine şi în 2 zile de Londra + una în High Wycombe (nu l-am purtat în ziua conferinţei) îmi arată că am făcut 81.432 de paşi.

You know this guy / Big Ben

Westminster Abbey

Chestie amuzantă: în Londra am rămas cu Adi şi Răzvan şi… ne-am pierdut. Fiecare, pe rând. Primul a fost Adi, care a fost la meci pe Wembley şi nu mai dădeam de el, a doua eu, în magazinul M&M DE PATRU ETAJE!!!, pe urmă Răz, în drum spre London eye.

Ziceam ceva de M&M shop?

Am zis că are PATRU ETAJE?

Foodwise, am încercat mai multe chestii.. Prima masă pe care am luat-o a fost la Wagamama, un restaurant de asian-fast-food, ceva de genul. A fost bun (şi caaam scump)

I had noodles

They had chicken curry something

Şi am tot mâncat: printre altele, un Brunch Burger cât capul meu – beer included – şi chicken tikka masala. Yum!

Plan 1: chicken tikka masala, plan 2: chili con carne, plan 3: kidney pudding with the works (bleah!)

În Londra am stat la Lodge 51. Una dintre cele mai ieftine cazări, la nişte indieni. Cam mizerabilă, dar hei, măcar aveam baia în cameră. Cred că aia era baia…

Other stuff we saw:

On the river Thames

Still on Thames

On the tube

I tried a few beers. Including a BANANA beer. It was bloody awful.

You can find more photos on my Facebook profile!

It’s Good-bye UK! (for now)

Leave a Reply

