Placebo, Placebo!

În sfârşit am ajuns la un concert Placebo! E a treia oară când vin la Bucureşti şi prima oară când am reuşit eu să merg să-i văd. Mi-am luat de prin februarie (parcă, dacă nu chiar înainte?!) bilet la Gazon A, adică acolo în faţa scenei, să-i simt transpiraţia lui Molko fix în nări.

Prima reacţie de cum au urcat pe scenă a fost… “mamă, ce a îmbătrânit Brian Molko!”. Visele din adolescenţă – crushed. Trăiam cu o imagine ireală a solistului în minte sau mai bine zis învechită. Încă mi-l imaginam la fel de tânăr şi slăbuţ. Ei bine, a îmbătrânit (că de, face doar 40 în decembrie) şi s-a şi îngrăşat. Dar vocea i-a rămas neschimbată.

A doua reacţie: OMG! L-am văzut pe toboşar pe stradă cu o seară înainte! Eram duminică seară (în jurul orei 21.30) pe la Universitate şi îmi atrage atenţia un tip blond, cu părul prins în coadă-coc şi multe tatuaje pe braţe şi gât. Şi pe urmă l-am văzut din nou, bătând de mama focului în tobele trupei. Mhmmm…

În rest, am cântat alături de ei piese noi şi vechi (mai mult vechi). N-am stat chiar în faţă de tot (deci nu i-am simţit transpiraţia lui Molko în nări), dar am văzut tot concertul destul de bine. Mi-a părut rău că au cântat atât de puţin, în jur de o oră şi jumătate, însă publicul a fost wild. Au venit şi la un bis (pe al doilea nu l-au mai onorat), deşi am rămas, aplaudând şi ţipând după ei. Măcar au venit la 10 fix pe scenă, aşa cum era programat.

Ah, încă o chestie, nelegat de trupă şi showul awesome pe care l-au făcut. TM Live* nu prea a fost în stare să facă faţă nici publicului, nici căldurii. La intrare nu ştiu exact cum a fost (că am ajuns mai târziu, pe la un 20.30 şi s-a intrat de la 18.00), dar la plecare a fost înghesuiala de pe pământ, cu toate că mai erau şi alte porţi care puteau fi deschise. Şi cu băuturile a fost o problemă. Au fost nişte cozi interminabile la bere, aşa că am fost nevoită să dau 6 lei pe un jeton, cu care să-mi iau o sticlă de apă caldă. Aproape ca de duş.

foto de aici.

*later edit

Leave a Reply

